Alfred García - Ajudeu-me | Lletra (Versión para LA MARATO DE TV3) Camilo Sesto

 

Nuestras Redes:

Mail: RevolucionHHH@Gmail.com

Letra:
El silenci és per mi
no callar i trencar-lo
quan la solitud
no pot matar l'esperança.
 
I quan nedo dins el no-res
estic lluitant per la vida.
Quan jo nedo sol al no-res
estic lluitant per la vida.
 
Dels meus llavis als teus llavis
neixen mil paraules
sinceres però lligades
que avui disfressen la tristesa.
 
I quan nedo dins el no-res
estic lluitant per la vida.
Quan jo nedo sol al no-res
estic lluitant per la vida.
 
Ajudeu-me
a canviar per roses les espines.
Ajudeu-me
a fer que el meu món s'ompli d'amor.
 
I sóc com un infant
que no troba la sortida,
que ha perdut el seu destí
i ara lluita per retrobar-lo.
 
I quan nedo dins el no-res
estic lluitant per la vida.
Quan jo nedo sol al no-res
estic lluitant per la vida.
 
I d'esquena a la llum
jo busco a les ombres
i voldria saber
si hi ha una llum a la sortida.
 
I quan nedo dins el no-res
estic lluitant per la vida.
Quan jo nedo sol al no-res
estic lluitant per la vida.
 
Ajudeu-me
a canviar per roses les espines.
Ajudeu-me
a fer que el meu món s'ompli d'amor.
 
Ajudeu-me
a canviar per roses les espines.
Ajudeu-me
a canviar la vida...
 
I quan nedo dins del no-res...